Sajam knjiga

by - 3:32 AM



Zdravo svima! Došao je i decembar, jedan od najlepših meseca u godini. Da li se i vi radujete kićenju jelke i cele kuće? Tu je i planiranje poklona, ukrašavanje vaše sobe. Jedva čekam! Nedavno se završio sajam u mom gradu, kupila sam manje knjiga u odnosu na prošlu godinu, ali bitno je da sam neke kupila. Izvinjavam se što nisam skoro pisala, ali imala sam puno obaveza oko škole. Nadam se da mi ne zamerate.
Krenimo sa današnjim postom. :)



Ove godine se nisam pridržavala wishlisti, samo sam se pridržala jedne, a to je Harry Potter 3. deo knjige. Planirala sam da kupim i 4. deo, ali više su mi se isplatile ostale knjige koje sam kupila.
Da li vi imate sve delove HP-a?





Zatim sam ugledala štand urban reads-a i znala sam da ću nešto kupiti odatle. Izabrala sam dve knjige, ali sam se veoma razmišljala da li da uzmem dva dela Crvene Kraljice ili ove dve. :D Odlučila sam se za 2. izbor. Trenutno čitam Crvenu Kraljicu i moram vam priznati da je odlična knjiga.





Uzela sam i Mladu Elitu sa njihovog štanda i jedva čekam da je pročitam, a čini mi se da je zanimljiva. Ako ste pročitali ovu knjigu, koji su vaši utisci?





Nikada do sada nisam kupovala knjige na English Book štandu, ali ove godine ipak jesam. Naišla sam na dve knjige koje su bazirane na jednoj seriji i veoma mi se dopale. Jedan deo sam uzela za sebe, a drugi za sestru. Inače, obe su na engleskom i ova mi je prva.



Poslednja knjiga koju sam kupila na sajmu je ,,Poslednja želja''. Nikada pre nisam čula za tu knjigu, ali kada sam pročitala o čemu se radi oduševila me je i odmah sam je kupila. Bila je dosta jeftina, mislim da sam je uzela za 400 dinara. Ko voli naučnu fantastiku dopašće mu se.





I to bi bilo sve što se tiče ovog posta. Nadam se da vam se dopao. Vidimo se :)

You May Also Like

25 comments

  1. Izbor knjiga je fantastičan! Pretpostavljam da si iz Niša, pošto znam da je skoro bio sajam, trebalo je da ga posetim, ali eto, bila sam sprečena. Divan post, i još jednom, odlične knjige! ♥ ♥ :)

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/12/purple-magic-banggood-necklaces-haul.html

    ReplyDelete
  2. Predivna selekcija knjiga draga moja, odusevljena sam tvojim izborom!
    Ja obozavam sajmove knjiga i smatram ih jako vaznim, nazalost ove godine nisam bila u Beogradu, ali se uvek obradujem postovima poput ovog.

    Visit me,Hope see you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  3. Aww, Hari Poter. Baš sam danas iz početka čitala prvi deo knjige, jer mi nikad ne dosadi i nikad neće dosaditi.

    Novi post ---> Adda's life

    ReplyDelete
  4. Woww! Oduševljena sam knjigama, najviše knjigom Heri Poter! Jako mi je drago da si uspjela kupiti knjige koje si željela *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  5. Ja imam samo prve dve knjige iz Harry Potter franšize, a volela bih da ih kupim sve. :)


    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete
  6. Ne čitam mnogo knjige, ali iz nekog razloga volim postove posvećene knjigama xd Mislim da je ova knjiga ''Crvena Kraljica'' dobra jer ju svi hvale :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  7. Nisam pročitala ni jednu od ovih knjiga, tako da mogu reći samo da su korice predobre. :D Na žalost ove godine nisam bila u mogućnosti da posetim sajam knjiga jer nisam bila u gradu, ali ono... :/ Knjige deluju stvarno kvalitetno, čitala sam neke recenzije i planiram da uskoro kupim Mladu Elitu, mada se još uvek premišljam, iskreno. Videćemo. :D Odličan post, srećno sa čitanjem. :D

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
  8. Ma kupila si me cim sam videla Hari Potera hahah. Urban Reads ima genijalne knjige, predpostavljam da su i ove super, cim su odatle. Stvarno super izbor <3 Nisam citala nista odavde,ali deluju interesantno :))

    Pogledaj moj blog ako zelis ------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Obožavam da čitam o tuđem ,,ulovu'' sa Sajma knjiga :)
    Nisam čitala ni jednu moram da priznam. Što se tiče izdavačke kuće Urban Reads - čujem dosta preporuka i hvala, ali trenutno nisam preterano zainteresovana za takav tip knjiga. Nisu predrasude, samo me zanimaju neke malo drugačije. :)

    Javljaj utiske o pročitanom! Kod mene je na tapetu trenutno ,,Moja genijalna prijateljica'' Elene Ferante. :)

    Girly world

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa naravno, svako čita ono što ga lično interesuje. :)

      Delete
  10. Super post, svidjaju mi se naslovi, volim ovakve postove jer uvek mogu da naletim na neku preporuku, za neku knjigu koju do sada nisam citala! 💋

    ReplyDelete
  11. Odličan izbor. I ja sam veliki ljubitelj knjiga tako da sam uživala čitajući ovaj post. ♥

    www.ccaammblog.blogspot.com

    ReplyDelete