Book of the month

by - 2:50 AM



Zdravo svima! Kako ste? Pokušavam da ne mislim na školu, ali kada se setim da sada za manje od 2 nedelje polazimo u školu... :D
Dugo nisam pisala ovakve postove i danas sam odlučila da ga napišem jer većina vas voli da čita, pa sam mislila da vam dam neku moju preporuku.
Izvinjavam se na slikama, znam da su užasne.. :)
Krenimo!

Danas vam prestavljam knjigu ''Noćna Škola''. Verujem da je neko od vas čuo za ovu knjigu jer ste mi u komentarima pisali preporuke za nju. Međutim, možda neko od vas nije čuo.
Dakle, ja imam ovaj 1. deo i čini mi se 8. deo.. Znam, don't judge me.. :D


Elin svet se raspada...

Ona mrzi svoju školu. Brat joj je nestao. Upravo su je uhapsili. Opet. A sada je roditelji šalju u internat.

Međutim, Akademija Simerija nije obična škola. Kompjuteri i mobilni telefoni su zabranjeni. Učenici su mešavina nadarenih, surovih i privilegovanih tinejđžera. Oni - a možda i neki profesori - kriju tajnu.

Eli upoznaje nove ljude, među kojima je i Karter, sumorni usamljenik s kojim oseća trenutnu bliskost i dolazi u susret sa Noćnom Školom, tajanstvenim društvom čijim aktivnostima učenici ne smeju da prisustvuju.

Međutim kada Eli bude napadnuta pokreće se lanac događaja koji kulminira smrću jedne od učenica tokom letnjeg bala. Kada škola počne da izgleda kao veoma opasno mesto, Eli mora da odluči kome može da veruje. I otkrije šta se zaista dešava u Akademiji Simerija.



Dakle, napisala sam vam ono što se nalazi iza knjige. Ja sam veoma oduševljena ovom knjigom.
Prvo sam pročitala 8. deo jer nisam imala pojma koja je to knjiga i sve to, a naravno ništa mi nije bilo jasno. Kada mi je drugarica donela ovu knjigu za rođendan, tek sam je nedavno pročitala.
Prosto vas knjiga ostavlja bez daha. Pročitala sam je za nekih dva dana. Nisam mogla da se odvojim od nje.
Dakle, ukoliko volite trilere, mada ovo je i tinejđžerska knjiga, mislim da će vam se veoma dopasti.
Ne želim da vam otkrivam detalje, zato pročitajte ovu knjigu! :)


You May Also Like

13 comments

  1. Hehe, pa to ja kad kupim knjigu lol
    Odlican post :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Volim trilere, ali ne volim tinejdžerske knjige... Preporučam ti krimić "Putujem sama".

    Vodić kroz Instagram fotografije: moonstears

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obozavam kriminalisticke knjige. Hvala na preporuci! :)

      Delete
  3. Čula sam za ovu knjigu, ali nisam čitala. Čini mi se da nije od onih kakve ja volim, ali ipak priznajem da djeluje zanimljivo... Sjajan post! ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-backpack-essentials.html

    ReplyDelete
  4. Interesantan post, draga Anastasija! Cula jesam za ovu knjigu ali je nisam procitala. Medjutim verujem da hocu jer izgleda interesantno. Hvala sto si pisala o njoj!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  5. Super post! Jako mi se sviđa knjiga,čini se baš zanimljiva i voljela bih ju pročitati! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Obožavam čitati, tako da sigurno ću baciti pogled na neku od tih knjiga sledeći put u biblioteci :) I da, slike su ti mnogoo kul, don't judge yourself♥
    messy hair and hot coffee

    ReplyDelete
  7. Interesting! Thanks for the recommendation!

    ReplyDelete