1 Dress.es prom and wedding dresses

by - 2:41 AM


Zdravo svima! Uskoro će kraj škole, a obaveze se sve više i više gomilaju.
Nekako sam našla vremena da napišem ovaj post. Obećavam kada završim sa ovakvim postovima stiže vam jedan jako zanimljiv post koji je trebalo da izađe jos prošle godine. Ali evo uskoro će izaći! Današnji post biće na španskom, pa se nadam da je to u redu. :)


Možda ste čuli za ovaj sajt, ali ako niste, to je sajt na kojem možete naći haljine bilo za venčanje, za mature i drugo.. izabraću neke haljine koje su se meni najviše dopale.. :) I naravno, link od ove stranice je 1dress.es

Tal vez usted ha oído hablar de este sitio, o si no lo es, se trata de un sitio donde se puede encontrar vestidos para cualquier boda, para pieles maduras y más .. voy a elegir algo de ropa que me había más sobre .. :) Y, por supuesto, un enlace de esta página es Vestidos de fiesta




Ova haljina je prva koju sam videla. Na prvi pogled mi se odmah dopala i morala sam da je stavim u post. Svečana je, a čini se da je jako lagana. Dole je boja lavande koju jako volim. Da li se vama sviđa?


Este vestido es el primero que he visto en mi vida. A primera vista me gustó de inmediato y tuve que ponerlo en el puesto. Gala es una parece ser muy fácil. A continuación se muestra un color lavanda que amo. Te guste? Vincular este vestido es Vestidos de Graduación






Sledeća je ova crna haljina. Skroz je jednostavna, nije previše natrpana. Baš onakva kakva i treba da bude. Skroz je uz telo tako da će istaći vašu figuru. Možete je naći

El siguiente es el vestido negro. Es totalmente sencillo, no demasiado lleno. Sólo la forma en que debe ser. Es totalmente contra el cuerpo de manera que se pondrán de relieve su figura. Usted puede encontrar Vestidos de Noche




Sledeća je ova siva. Sviđa mi se jer je gore uz telo, a onda počinje da se širi. Za sada ona mi se najviše dopada. Ide uz sve kao i prethodna. :) Link haljine je OVDE

Siguiente es gris. Me gusta porque le toca al cuerpo, y luego comienza a extenderse. Por ahora, ella es como la mayoría. Va con todo lo que el anterior. :) vestidos enlace AQUÍ




Poslednja je ova plava. Imaju toliki izbor da nisam mogla da se odlučim. I ona je jako lepa samo što mi se ne dopada ovaj gornji deo. Ali sve u svemu nije uopšte loša.
Link haljine je OVDE

El último es el azul. Tienen tantas opciones que no podía decidir. Y ella es muy hermosa al igual que no me gusta la parte superior. Pero en general no está mal del todo.
Vincular este vestido es AQUÍ





I to bi bilo to što se tiče ovog posta! Vidimo se u sledećem postu! :)

Y eso fue lo más lejos que este post! Nos vemos en el próximo post! :)


You May Also Like

1 comments