TMI TAG! ♥

by - 9:14 AM

Heej društvo! Znam, nije me bilo jako dugo. Ali moram da priznam nije mi se baš pisalo, ali pored toga imala sam puno školskih obaveza. Ove nedelje, skoro cele sam slobodna. Odgovarala sam na vreme, nemamo testove, ali sve mi se čini da su ove 2 slobodne nedelje neki odmor za prepunih 5 nedelja! Šalim se, ali imam taj osećaj. Danas radim TMI TAG. Mislim da ste čuli za to ali ukoliko niste to su neka random pitanja koja imate na internetu i možete odgovarati na njih.
Da se ne zadržavam previše, možemo da počnemo! :)


1. Jesi li ikada bila zaljubljena?

Ne, tj. imala sam simpatije ali to nije bila da kažem prava zaljubljenost. xD

2. Imaš li neku tetovažu i da li je želiš?

Nemam tetovažu, ali bih htela neki mali znak na ručnom zglobu.

3. Imaš li pirsing i da li ga želiš?

Nemam pirsing, do pre mesec dana sam htela da imam neki, ali me je to prošlo.

4. Najdraža serija?

Obožavam da gledam Pretty Little Liars.

5. Najdraži bend?

Definitivno 5SOS i Little Mix.

6. Najdraža pesma?

Ima ih punoo, ne mogu da izdvojim samo jednu.. ali neka to bude ,, Pompei. ''

7. Najdraži quote?

- Always look on the bright side life. :)

8. Koliko ti treba da se istuširaš?

Zavisi. Ako se tuširam nabrzinu onda mi treba oko 5-10 min, ali ako imam vremena onda oko pola sata.

9. Strahovi?

Pa nemam nekih posebnih strahova, ovo nije strah vec, ne znam, ali bojim se smrti.

10. Razlog zbog kojeg si se priključila blogerskoj zajednici?

Volim da pišem, a i imala sam inspiraciju drugih blogova, pa sam i zbog njih počela sa svojim blogom.


Pa eto. To bi bilo to što se tiče ovog posta. Nadam se da ću redovnije pisati i nadam se da se ne ljutite zbog moje neaktivnosti. Pozdrav!




You May Also Like

13 comments

  1. Nominovala sam te za Libster Award Tag. Bilo bi mi drago kada bi ga uradila.

    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    You are rolling a wonderful giveaway on my blog. We will participate?
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343
    My YouTube Channel: www.youtube.com/tamiyasulista
    I am his your follower

    ReplyDelete
  3. Super post :D pratim te, nadam se da ces uzvratiti :3

    www.infashionchains.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bas zanimljiv post, mnogo mi se dopada :) Super si odgovorila na pitanja, a i slike mi se bas svidjaju. Sve je na svom mestu, tako da svaka cast <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zanimljiv tag!

    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Zanimljiv tag!

    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Zanimljivi odgovori, i ja volim pesmu "Pompei" xx

    potpuno novi blog, učlanite se jer sjajne stvari tek stižu♥ fearlesskingdombyvalentina.blogspot.rs

    ReplyDelete