Top 10 omiljenih youtubera!

by - 1:52 AM

Zdravo. Napokon je stigao drugi deo raspusta. Sada mogu da budem aktivnija i moći ću da postavljam više postova. Danas sam odlučila da pišem post ,, Top 10 omiljenih youtubera. '' Navešću i domaće i strane. Pa da počnemo,



1. Prvi omiljeni srpski youtuber mi je Jana Dačović. Saznala sam za nju preko BRAVO časopisa, a pratim je od kad je počela da snima. Sviđaju mi se videi i jako je zabavna. Sigurna sam da ste svi čuli za nju a ukoliko niste, pogledajte njene videe. Upisana je Jana Dačovič.


2. Drugi omiljeni youtuber mi je Marija Žeželj. Ona je jako zabavna, ima predivne videe i korisne.
Počela je pre godinu dana ja mislim i već ima dosta subskrajbera. Sigurna sam da ste i vi čuli za nju.
Ukoliko niste, na youtubeu upisana je Marija Žeželj.



3. Treći omiljeni youtuber mi je Zorannah. Svi je znate, ona takođe ima i blog koji je dosta popularan. Takođe, videi su joj kvalitetni, zanimljivi, a najviše volim da gledam njene vlogove.
Na youtubeu je možete pronaći pod nazivom Zorannah.


4. Četvrti omiljeni youtuber je Ruža Rupić. Za kratko vreme je skupila dosta subskrajbera. Ima odlične videe, kao i vlogove. Slična je kao Zorannah. ( mislim na to da snima vlogove kao Zorana )
Takođe, ona je i pinkova zvezdica. Na youtubeu se zove Ruža Rupić


5. Peti omiljeni youtuber mi je Bethany Mota. Naravno, ovaj redosled youtubera uopšte nije bitan, jer su mi svi omiljeni među kojima sam navela. Ona ima kvalitetne snimke, zabavne videe, odlično uređuje i mnogoo je zanimlljiva. Mislim da je već svi znate, ali ako do sada niste znali za nju
na youtubeu je možete pronaći pod nazivom Bethany Mota.


6. Šesti omiljeni youtuber mi je Alisha Marie. Ima jako dobre videe, kvalitetne i drugo,.
Jako je zanimljiva i ima razne vrste videa. Ukoliko niste čuli za nju na youtubeu je možete potražiti pod nazivom Alisha Marie.



7. Sedmi omiljeni youtuber mi je Jessiepaege. Jako je smešna i zabavna, ima dobre videe, aktivna je tj. stalno objavljuje videe što mi se jako dopada kod nje i zato je i pratim, Ima puno vrsta videa pa možete da izaberete šta vam se gleda na njenom kanalu. Ukoliko niste čuli za nju možete je pronaći pod nazivom JessiePaege.


8. Osmi omiljeni youtuber mi je PrimorseMakeup. Okej, to nije jedan youtuber, već dva. One su sestre, ili drugarice, nisam sigurna. Uglavnom, imaju jako zanimljive videe i na njihovom kanalu neće Vam biti dosadno. Možete ih pronaći pod nazivom PrimorseMakeup.



9. Deveti omiljeni youtuber mi je MylifeasEva. Jako je zabavna i obožavam da gledam njene vide koji su predobri. Potražite je pod nazivom MylifeasEva.


10. Deseti tj, poslednji omiljeni youtuber mi je Sierra Marie. Počela sam da je pratim odavno, njeni videi su me prosto očarali, ona je toliko dobra i ima jako zanimljivih videa. Uređuje odlično i naravno, videi su joj dosta kvalitetni, Na youtubeu je možete pronaći kao Sierra Furtado.



To bi bilo sve što se tiče ovog posta. Znam da se ovaj post jako odužio, ali ja sam uživala dok sam ga pisala, Redosled omiljenih youtubera opet ponavljam da nije bitan jer su mi oni omiljeni i nije bitno na kojem su mestu jer su mi svi na prvom mestu haha. Nadam se da Vam post nije bio dosadan i da Vam se dopao. :) Pozdrav! :)


You May Also Like

15 comments

  1. Ja gledam bas sve te youtubere, ali najnajvise volim Alishu Marie cak i gledam njene zanimljive vlogove i nekako kad ih gledam skroz udem u njezin zivot XD

    ❤ kreativanblog.blogspot.com ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja je obozavam! I j takodje pratim njene vlogove jer su jako interesantni. :)

      Delete
  2. Ja gledam bas sve te youtubere, ali najnajvise volim Alishu Marie cak i gledam njene zanimljive vlogove i nekako kad ih gledam skroz udem u njezin zivot XD

    ❤ kreativanblog.blogspot.com ❤

    ReplyDelete
  3. Odličan, vrlo zanimljiv post! Pratim identične YouTubere!

    fandbportal.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odlican post! Vecinu tih youtubera i sama pratim. Zorannah mi je definitivno omiljena, obozavam njene videe i blog, sva je savrsena. Bethany takodjer, a Sierra Marie mi je iz nekog razloga bas simpaticna :)
    Pogledaj novi post kod mene i postavi par pitanja za q&a: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ReplyDelete
  5. Odlican post! Vecinu tih youtubera i sama pratim. Zorannah mi je definitivno omiljena, obozavam njene videe i blog, sva je savrsena. Bethany takodjer, a Sierra Marie mi je iz nekog razloga bas simpaticna :)
    Pogledaj novi post kod mene i postavi par pitanja za q&a: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ReplyDelete
  6. Sve ove youtuberke pratim i meni su omiljenee! Posebno su mi drage Jana i Marija
    GIWEAWAY,prijavi se,internacionalan je ----> POGLEDAJ OVDE

    ReplyDelete
  7. Super ti je ideja za post :* :)


    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Sve youtuberke koje si navela su odlične!
    xoxo ♥
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post ♥

    ReplyDelete
  9. Sjajn post, ja za pola ovih ljudi nisam čula, baš ću pogledati, hvala :)

    http://www.milicakrstic.com/

    ReplyDelete